Bent u ondernemer en wilt u vertrouwen op doelgericht, persoonlijk belastingadvies? Bij W&O werken enthousiaste adviseurs die niets liever doen dan uw fiscale zaken helemaal op uw situatie afstemmen. Wij staan naast u en voorzien u steeds weer van adviezen op maat. Fiscale ontwikkelingen volgen we op de voet en vertalen we direct naar kansen of slimme oplossingen.
Onze adviseurs zijn lid van de Nederlandse Orde van Belastingadviseurs (NOB).
Onze belastingadviseurs adviseren en ondersteunen u graag op het gebied van:
Accountancy in de breedste zin van het woord, dat is wat W&O u biedt. Met behulp van de laatste digitale tools doorgronden en interpreteren we continu uw financiële gegevens. Zo weet u zeker dat u uw beslissingen neemt op basis van actuele informatie en scherpe analyses. Wij denken met u mee en zorgen ervoor dat u inzicht heeft in uw financiële administratie.
Onze accountants ondersteunen en adviseren u graag op het gebied van:
We gebruiken onder andere Exact Online, zodat u altijd en overal inzicht heeft in uw financiële situatie. Een directe bankkoppeling met uw bank en diverse ‘Scan en Herken’-mogelijkheden dragen bij aan een efficiënte boekhouding. U kunt alles zelf doen, wij kijken desgewenst met u mee. Heeft u geen tijd of mogelijkheid om uw financiële administratie zelf te verwerken? Dan verzorgen wij met plezier uw volledige financiële administratie voor u.
Onze accountants zijn aangesloten bij de Nederlandse Beroepsorganisatie van Accountants (NBA).
De wet- en regelgeving wordt steeds complexer. Uw salarisadministratie is inmiddels een specialisme op zich. Wij hebben jarenlange ervaring op dit gebied, zodat u kunt rekenen op brede kennis van wet- en regelgeving en cao’s in uw branche. Wij denken met u mee, vertalen uw wensen en behoeften en bieden oplossingen. Desgewenst verzorgen wij de volledige salarisadministratie en onderhouden we contacten met onder meer Arbodiensten, verzuimverzekeraars, bedrijfstakpensioenfondsen en de Belastingdienst.
Onze salarisadministrateurs ondersteunen en adviseren u graag op het gebied van:
Voor onze salarisadministratie maken wij gebruik van Loket.nl. Hierdoor kunnen wij u complete en laagdrempelige ondersteuning bieden bij uw personeel- en salarisadministratie. Online? In uw persoonlijke portal is uw salaris- en personeelsadministratie altijd en overal voor u toegankelijk. Salarismutaties, wijzigingen in personeelsgegevens en ziek- en herstelmeldingen kunt u 24 uur per dag, 7 dagen per week doorvoeren.
Voldoet uw organisatie aan de wettelijk gestelde criteria voor een (middel)grote onderneming? Dan bent u wettelijk verplicht een registeraccountant in te schakelen voor de controle van uw jaarrekening. Ook als uw onderneming (nog) niet controleplichtig is, kunt u behoefte hebben aan een controleverklaring. Wij zijn er voor u.
U kunt bij ons onder meer terecht voor:
We werken volgens de wettelijk geldende controlestandaarden (NV COS) en hebben een vergunning bij de Autoriteit Financiële Markten. De AFM houdt toezicht op de werkzaamheden van onze registeraccountants. We zijn bovendien lid van de NBA en het SRA.
Naast het verstrekken van zekerheid aan u en uw directe stakeholders, vervult de registeraccountant een maatschappelijke rol. Toch draagt ú de kosten die hiermee gepaard gaan. Wij begrijpen dat deze kosten bij uw keuze voor een registeraccountant daarom een belangrijke rol spelen. Dankzij korte lijnen, flexibiliteit, weinig 'overhead' en een efficiënte controle, hanteren wij een scherp tarief. Bovendien werken we met een vooraf overeengekomen all-in prijs. Daar houden wij ons aan, zodat u precies weet waar u aan toe bent.